Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Con Makris: Το "Θαύμα" που άλλαξε τη ζωή του πλουσιότερου Έλληνα της Αυστραλίας



Ο αυτοδημιούργητος Έλληνας δισεκατομμυριούχος Κώστας Μακρής ή “Con Makris” όπως τον αποκαλούν στην Αυστραλία, είναι ο πλουσιότερος επιχειρηματίας της Νοτίου Αυστραλίας και από τους πλουσιότερους Έλληνες στον κόσμο.






Ένα γεγονός που σημάδεψε ιδιαίτερα την ζωή του Con Makris , ήταν “το θαύμα της Τήνου” όπως αναφέρει για πρώτη φορά δημόσια στον δημοσιογράφο Χαράλαμπο Πετράκη. Βρέθηκε στην Τήνο χωρίς να το έχει προγραμματίσει – ούτε καν το είχε στο μυαλό του – “σαν να με έστειλε η Παναγία για να σώσω τη ζωή ενός παιδιού,” μας αφηγείται σήμερα.

” Τον Αύγουστο του 1989 ήμουν στην Ελλάδα σε ένα ξενοδοχείο στην Κηφισιά. Μου τηλεφώνησε ένας κουμπάρος μου από την Αδελαΐδα και με ρώτησε αν σκοπεύω να πάω από την Τήνο, για να του ανάψω 5 λαμπάδες. Του είπα ότι δεν είχα προγραμματίσει να πάω, αλλά αν πάω θα το κάνω οπωσδήποτε. Κλείνοντας το τηλέφωνο, θυμήθηκα τον ξάδερφο του κουμπάρου μου που ήταν σε έναν ξενοδοχείο στη Μύκονο και λέω στη γυναίκα μου : δεν πάμε στην Μύκονο για μερικές μέρες και μετά να πάμε στην Κέρκυρα ; Η γυναίκα μου συμφώνησε, γιατί είχε και 42 βαθμούς τότε η Αθήνα και έτσι βρεθήκαμε στη Μύκονο.

Το επόμενο απόγευμα, η Κάρολ η σύζυγός μου μού είπε για ένα παιδάκι που είδε έξω από ένα κομμωτήριο και δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια του. Το ίδιο βράδυ, όπως περνούσαμε από κει κοντά, το είδα και εγώ. Ήταν τα ποδαράκια του στραβά και δυσκολευόταν πολύ να κινηθεί. Μία ημέρα πριν της Παναγίας, αποφασίσαμε να πάμε στην Τήνο και για τις λαμπάδες του κουμπάρου, αλλά και για μας. Με το που φτάσαμε κοντά στην εκκλησία, βλέπουμε ότι είναι γεμάτο κόσμο το μέρος και φύγαμε. Πήγαμε μια βόλτα λοιπόν και μετά από καμιά ώρα γυρίσαμε στην εκκλησία και δεν υπήρχε άνθρωπος στα σκαλιά, παρά μόνο στο δεύτερο σκαλί ήταν μια γιαγιά μαυροφορεμένη, με αυτό το παιδάκι αγκαλιά. Η Κάρολ η γυναίκα μου μου το έδειχνε, αλλά εγώ έφυγα γρήγορα για να ανάψω τις λαμπάδες. Αφού μπήκα μέσα στην εκκλησία και προσκύνησα, ένιωσα δέος όπως πιστεύω νιώθει κάθε χριστιανός, που μπαίνει στην εκκλησία της Παναγίας στην Τήνο.

Αφού φύγαμε από κει, συναντήσαμε πάλι το παιδί μετά από λίγο, μαζί με δύο μαυροφορεμένες γυναίκες. Φύγαμε όμως για να προλάβουμε να πάρουμε το φέρρυ για την Μύκονο.Την άλλη μέρα, ανήμερα της Παναγίας, περνώντας από το μέρος που πρωτοείδαμε το παιδάκι αυτό, βλέπω μια μαυροφορεμένη, μικροκαμωμένη γυναίκα να κάθεται σκεφτική εκεί στα σκαλιά και αποφάσισα να τη ρωτήσω γι’ αυτό το παιδί. Μου είπε λοιπόν αυτή η γυναίκα ότι, πρόκειται για μια φτωχή οικογένεια και το παιδάκι το πηγαίνει η γιαγιά κάθε χρόνο στην Παναγία της Τήνου μήπως γίνει καλά, γιατί της έλεγαν οι γιατροί ότι το παιδί πρέπει να το βάλει σε ένα ίδρυμα γιατί δεν επρόκειτο να γίνει ποτέ καλά. Της έδωσα το τηλέφωνο μου και της είπα να επικοινωνήσει η οικογένεια του παιδιού μαζί μου, για να αναλάβω τα έξοδα να στείλουν το παιδί στην Αγγλία σε κάποιους πολύ καλούς ορθοπεδικούς που ήξερα, μήπως μπορεί να γίνει κάτι γι’ αυτό το παιδί.

Γυρίζοντας στην Αθήνα πράγματι με πήραν τηλέφωνο και τους είπα ότι με το που θα γυρίσω στην Αυστραλία θα ρωτήσω να μάθω ότι χρειάζεται γι’ αυτή την περίπτωση. Όταν γύρισα τον Σεπτέμβριο στην Αυστραλία, παιζόταν ο μεγάλος τελικός του AFL μεταξύ Χόθορν και Τζιλόγκ και με είχε καλέσει να το δούμε μαζί ο Μπόμπ Τζέϊν που έχει τα T-Marts. Πήγαμε για φαγητό μετά το παιγνίδι και η κόρη του Μπόμπ Τζέϊν, η Κάρεν, είπε στη γυναίκα μου για τον Δρ. Κέρρυ, έναν γιατρό που ειδικευόταν σε τέτοιου είδους ορθοπεδικά προβλήματα.

Κλείσαμε πράγματι ραντεβού με τον Δρ. Κέρρυ ο οποίος μας είπε προς τιμήν του, ότι στην Αδελαΐδα υπάρχει ο Σερ. Ντένις Πάτινσον, ο οποίος είναι ο καλύτερος στον κόσμο για αυτές τις επεμβάσεις και έχει ονομαστεί Σερ από τη Βασίλισσα της Αγγλίας γι’ αυτό το λόγο. Δίνει σεμινάρια σε όλο τον κόσμο για αυτές τις επεμβάσεις. Ο γιατρός με το που είδε το παιδί με ρώτησε να του πω την ιστορία, πως το γνώρισα δηλαδή το παιδί. Εγώ στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτικός, γιατί δεν είναι και εύκολο να πεις σε κάποιον που δεν σε ξέρει, ότι πιστεύεις και πόσο πιστεύεις στο Θεό ή την Παναγία. Αυτός όμως επέμενε και στο τέλος μου είπε ότι είναι Χριστιανός και στα σεμινάρια που δίνει, προτρέπει τους ανθρώπους να πιστεύουν και να προσεύχονται γιατί έχει δει πολλά θαύματα και ήταν σίγουρος ότι αφού ήταν από αυτή την Εκκλησία θα γίνει καλά.

Έγινε η επέμβαση πήγε πολύ καλά, απλά χρειαζόταν κάποια περίοδο αποκατάστασης το παιδί και όταν πήγα μετά από μερικούς μήνες πίσω στην Ελλάδα πέρασα από κει να το δω. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο από τα ποδαράκια του, όταν το φώναξε η γιαγιά του για να το δω. Αυτό το τρέξιμο δεν ξεχνιέται. Αυτό είναι το Θαύμα, αυτό είναι το μεγαλείο που μπορεί κανείς να ζήσει μια φορά στη ζωή του και να χαρακτεί στην μνήμη του για πάντα. Πιστεύω ότι όλα όσα έγιναν, μέχρι να φτάσει γίνει καλά το παιδί ήταν σημαδιακά. Διάλεξε εμένα η Παναγία, για να φέρω το παιδί στην Αδελαΐδα, όπου ήταν ο καλύτερος γιατρός.”

Από το 1989 που συνέβη αυτό το περιστατικό, η ζωή του Con Makris έχει αλλάξει προς το καλύτερο και ο ίδιος πιστεύει ότι η πίστη του στην Παναγία που απέδειξε έμπρακτα τον προστατεύει από τυχόν αναποδιές. Από τότε, οι επιχειρηματικές του δραστηριότητες βρίσκονται συνεχώς σε ανοδική πορεία. Το 2008 ανακηρύχθηκε πλουσιότερος επιχειρηματίας της Νοτίου Αυστραλίας, έχει προταθεί 3 φορές για πρόσωπο της χρονιάς στην Αυστραλία και η περιουσία του προσεγγίζει το 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια. Τον τελευταίο χρόνο επένδυσε 120 εκατομμύρια δολάρια, για την αγορά μίας μαρίνας σκαφών και των δύο πιο σύγχρονων εμπορικών κέντρων της τουριστικότερης περιοχής στην Αυστραλία την Gold Coast, κάτι αντίστοιχο με το Μαϊάμι της Φλώριντα στις ΗΠΑ.



Related Posts Plugin 

for WordPress, Blogger...